Puori 2018-10-03T19:16:44+00:00

Case – Puori

Baggrund

Puori (tidligere: Pure Pharma) er en dansk virksomhed, som producerer og sælger naturlige kosttilskud af høj kvalitet. Puoris produkter er målrettet folk med en aktiv livsstil, der ønsker naturlige kosttilskud til at supportere deres sunde kostvaner.

Opgave

Puori ønsker en specialudviklet æske-løsning til deres ‘Basic Health’ test kit (test for Omega 3, Omega 6 og Vitamin D niveau), der skal matche deres velkendte primær emballager til kosttilskud. Kravet til test kit æsken er en logisk konstruktionsopbygning, dvs. logisk ibrugtagningsrækkefølge for kittets elementer. Derudover en tydelig kobling til  Puoris øvrige emballagesortiment, der med de velkendte mørkegrønne tabletdåser og det iøjnefaldende etiketdesign forener klassisk apoteker-look og dynamisk cross-fit atlet.

Løsning

Puroris kosttilskudsemballage består af talrige elementer. Det første, der springer i øjnene, er folieprintet, som er minimalistisk og stilrent. Printet på både æske og label er præget, så kunden kan “føle”, hvad de har med at gøre. Dette giver et lækkert og moderne ‘look and feel’. Ved åbning af test kit emballagen møder kunden det vel-sorterede testkit. Kittets elementer er placeret i specialudstanset skum, der skaber et sterilt og let overskueligt udtryk. Med andre ord et godt match mellem indhold, udtryk og emballage.

Resultat

En emballageløsning med fokus på forsendelse, udpakning og ibrugtagning, der understøtter den kundeoplevelse, du møder i Puoris helseunivers

Mere inspiration
Kontakt os