Kosttilskudsemballage til dansk vitamin-brand 2018-02-25T20:13:44+00:00

Project Description

Kosttilskudsemballage til danske vitaminer

Puori (tidligere: Pure Pharma) er en dansk virksomhed, som producerer og sælger naturlige kosttilskud. Virksomheden er funderet på nogle sunde værdier: Sund kost og fysisk aktivitet.

I en verden, hvor utallige virksomheder leverer kosttilskud, er det vigtigt med nogle ekstra parametre til at skille sig ud. Det kan f.eks. være via virksomhedens værdisæt, produktindhold eller via emballagen. Puori producerer ikke bare kosttilskud. De har skabt et community, som er bredtfavnende og fokuserer på sundhed og velvære. For at sikre, at forbrugeren indtager det rigtige tilskud, er Puori også gået et spadestik dybere med deres specialudviklede test-kit.

‘Tændstik’emballage til testkit

Denne såkaldte ‘tændstik’emballage til Puoris testkit indeholder flere elementer. Selve kittets indhold har – via blodprøver – til formål at give kunden indsigt i egen krop. På baggrund af blodprøverne modtager kunden visuelle fremstillinger af, hvilke kostrelaterede områder der kan forbedres.

Puroris kosttilskudsemballage har ligeledes mange facetter. Det første, der springer i øjnene er folieprintet som er minimalistisk og stilrent. Printet på den foliecacherede æske er præget, så kunden kan “føle”, hvad de har med at gøre. Dette giver et lækkert ‘look and feel’. Når emballagen åbnes, møder kunden det velsorterede testkit. Kittets elementer er placeret i specialudstandset skum, der skaber et sterilt og let overskueligt udtryk. Med andre ord et godt match mellem indhold, udtryk og emballage.

Testkittets elementer er ligeledes placeret i logiske ibrugtagningslag, som man kender det fra f.eks. Apple produkter. Det giver dels en øget udpakningsoplevelse, men det er også med til at sikre en logisk rækkefølge for ibrugtagning. En rækkefølge, som bidrager til, at kunden får en god brugeroplevelse med produktet.

Specialdesignet tændstikæske/tændstikemballage til dansk vitaminbrand

 Førstehåndsindtrykket

Emballage er den fysiske del af førstehåndsindtrykket af et brand. Derfor er det altafgørende for premium brands, at have det med tidligt i overvejelserne. Da dette netop er et testkit, vil nogle tanker blive ledt hen på noget, som summer af et eksperiment. Når man tester, er det jo netop for at opnå ny viden. Lag på lag fordelingen samt skumopdelingen bidrager til spændingseffekten. Det giver kunden lyst til at udforske de enkelt rums indhold. Alt i alt et gennemført koncept/testkit og et gennemført emballagedesign, som matcher indhold, værdier og budskab.

Søger du inspiration til udformning af din næste emballage, så kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Læs mere om hvordan vi arbejder her eller kontakt os.